Reklamace

Andrea Bařinková, DiS.
IČO: 02974703
Adresa: Rochovská 757/1,
198 00 Praha 14
E-mail: rb@rbart.cz
Telefon: +420 604 194 542

REKLAMAČNÍ ŘÁD - RBART

I.
Úvod

Tento reklamační řád stanovuje pravidla a postupy pro uplatnění reklamací týkajících se uměleckých děl a designových výrobků, které prodává za "umělce" Andrea Bařinková, DiS., jako RBART, zahrnujících lampy, dekorativní doplňky a sochy. Naším cílem je zajistit vaši spokojenost a efektivně vyřešit jakékoli problémy, které mohou vzniknout v souvislosti s našimi produkty.

II.
Podmínky pro uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit, pokud:

  1. Došlo k poškození produktu během přepravy nebo při manipulaci, které nebylo způsobeno vámi.
  2. Produkt neodpovídá popisu nebo specifikacím uvedeným v objednávce.
  3. Objevily se vady materiálu nebo zpracování, které nejsou způsobeny běžným opotřebením nebo nesprávným zacházením.
  4. Nebyly dodrženy sjednané podmínky dodání, například termín nebo specifikace objednávky.

Reklamaci je nutné uplatnit do 14 dní od převzetí produktu.

III.
Postup uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit následujícími způsoby:

  1. E-mailem: Pošlete e-mail na adresu rb@rbart.cz. Uveďte v něm datum nákupu, popis problému, přiložte fotografie vadného produktu a vaše kontaktní údaje.
  2. Telefonicky: Kontaktujte nás na čísle +420 604 194 542, kde s vámi projednáme další postup.

IV.
Vyřízení reklamace

  • Doba vyřízení: Reklamaci vyřídíme do 30 dní od jejího obdržení.
  • Možnosti řešení: Můžeme nabídnout následující řešení:
  1. Oprava nebo výměna produktu za nový kus, pokud je to možné.
  2. Vrácení peněz za vadný produkt.
  3. Poskytnutí slevy na budoucí nákup jako kompenzace za vzniklé potíže.

V.
Práva a povinnosti

  • Povinnosti zákazníka: Zákazník je povinen poskytovat pravdivé informace o problému a spolupracovat při vyřizování reklamace.
  • Práva zákazníka: Zákazník má právo na spravedlivé vyřízení reklamace. Pokud reklamaci nebudeme moci vyřídit k vaší spokojenosti, můžete se s námi dále domluvit na možné kompenzaci nebo náhradě.

VI.
Výjimky a omezení

  • Nároky: Reklamace nebude uznána v případě, že bylo s produktem zacházeno v rozporu s pokyny pro jeho údržbu a používání nebo pokud byl produkt upravován třetí osobou.
  • Omezení: Reklamace se nevztahuje na drobné odchylky v barvě, textuře nebo velikosti, které jsou přirozené pro ručně vyráběné produkty a jsou považovány za součást uměleckého zpracování.

VII.
Závěrečná ustanovení

  • Změny: Vyhrazujeme si právo na změnu tohoto reklamačního řádu. O všech změnách vás budeme informovat prostřednictvím našich webových stránek.
  • Kontakt: Pro dotazy ohledně tohoto reklamačního řádu nás můžete kontaktovat e-mailem na rb@rbart.cz nebo telefonicky na čísle +420 604 194 542 .

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.08.2024.